GOVERNAR ESPANYA NO ÉS DIFÍCIL
-
Quan governar fa mal: la frustració d'intentar avançar en un país que no
es deixa. Hi ha dies en què un sent que governar Espanya és com intentar
remar ...
Fa 8 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada